Nu este cum se nimereşte, este cum se potriveşte…

Photobucket

Hristos a înviat! … Ştiu ca au trecut Sărbătorile Pascale…sper ca au fost aşa cum v-aţi propus să fie! Eu am fost la Piteşti… a fost tare frumos… Am mâncat, am băut, am jucat tabinet…am dormit, am fost sa luam Lumină, si ne-am plimbat la Muzeul din Goleşti – de unde mi-am cumparat străchini si prin Piteşti. Iepuraşii de mai sus erau chiar in buricul târgului…
Lănga ei era oul uriaş de mai jos…

Photobucket

Ce te mai aştepţi să găseşti primăvara la Piteşti…? Neah…nu ghiciţi în veci… Cum ce ?..Lalele… multe lalele… Pe săturate pentru toata lumea…
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 păreri la “Nu este cum se nimereşte, este cum se potriveşte…”

Lasă un răspuns

