Ce sa fie ce sa fie…

Iata si update-ul

  1. Nu imi plac surprizele… Adevarat nu imi plac surprizele…cu o singura exceptie …cele facute de iubi meu le accept.
  2. Iau hotarari greu…dar cand le iau sunt definitive… Adevarat…ma hotaresc greu dar si cand ma hotaresc tai in carne vie!
  3. Sunt geloasa si extrem de posesiva…acaparez omul cu totul… nu il las sa respire… Incerc insa sa ma tratez…:)) Sunt posesiva foarte posesiva…
  4. Urasc sa citesc, mi se pare pierdere de vreme… mai bine ma uit la tv. Fals…imi place sa citesc…dar recunosc ca nu am tot timpul starea pentru acest lucru .
  5. Niciodata nu mi-am dorit sa fiu mireasa… Adevarat…nu imi doresc, imi doresc totusi o nunta in blugi, in aer liber …
  6. Imi place sa vorbesc despre mine si despre ce simt…De aceea am incredere in oamenii. Fals…Nu imi place, sunt introvertita…greu vorbesc despre ce simt, mi-e frica sa nu fiu ranita. Nu am incredere in oamenii…dar inca mai cred ca fiecare are si ceva bun in el.
  7. Nu imi place sa ma alint…si nici sa alint pe altii…  Fals : Daca m-ati fi intrebat acum un an v-as fi raspuns ca nu imi place sa ma alint…Lucrurile s-au schimbat intre timp… 😀 Mau…mau…
  8. Sunt foarte curioasa, imi place sa imi bag nasul peste tot… Neah…neam…Fals…in jurul meu poate sa explodeze totul daca ridic ochii mare lucru…
  9. Visam sa devin  ziarista… am avut si cateva tentative… Da vroiam…dar nu am perseverat…
  10. Sunt fan Formula 1 – tin cu Ferrari, sunt microbista -tin cu Real Madrid… Da…Schumacher era preferatul meu…Iar Raul inca mai este…
  11. Nu mi-e frica de intuneric,de tunete si fulgere, de bau bau… Fals Mi-e frica de mor…nu pot dormi noaptea cand duduie si tuna…:(… Mi-e frica de intuneric, de cand am ramas singura am adunat cateva nopti nedormite.
  12. Nu sunt suparacioasa…Fals…cand eram in liceu eram in stare sa nu vorbesc cu orele cand ma suparam…acum am evoluat dau la ficat 😀
  13. Imi plac ploile de vara…si imi place sa merg desculta prin ploaie… Adevarat…Imi plac de mor ploile de vara…ma incanta…ma descanta…si de multe ori ma si uda ;))
  14. Imi plac filmele de groaza… Nu nu imi plac… daca imi e frica de intuneric nu ma pot uita la asa ceva…
Un gând despre „Ce sa fie ce sa fie…”

  1. ca veni vorba de filme de groaza… mai toate femeile care le cunosc „sustin” ca prefera filmele de groaza, curios ca nevasta’mea nu :).

    A, si uite un horror „The Last House On The Left” in care exista si „frica de lumina” !!!

Lasă un răspuns

