De ce nu iubesc Brasovul… :(

Image Hosted by ImageShack.us

Imi vine sa urlu cand vad atata nesimtire…Nu stiu pentru ce au mai fost facute baracile acestea daca oricum lumea tot aiurea arunca gunoiul… Si nu e numai asta,  se pare ca cei care vor sa caute in gunoi o pot face si acum altfel nu imi explic de ce am gasit de 2 ori deschisa larg usa, usa care in prealabil a fost fortata si inauntru totul rascolit…

PS: Nu uitati de campania lui Ionutu

2 păreri la “De ce nu iubesc Brasovul… :(”

  1. aşa e şi pe Postăvarului unde stau eu. Diferenţa e că strada Postăvarului este o stradă din centrul istoric al Braşovului, nu un loc special amenajat pentru aruncarea gunoiului. Cu toate astea, e mereu plină de gunoi.

  2. Buna! Sunt o fata de 13 ani si nu sunt din Brasov..Sunt din Bucuresti de 1 an.. ma tot lupt in Bucuresti la anumite concursuri cu aceasta problema… Am facut o scrisoare in care vroiam sa scot in evidenta lucrurile pe care NU le Facem si totusi le dorim..Ne plangem ca Orasul in care locuim este Murdar si totusi Nu facem nimic sa schimbam asta..SPunem orasul meu e super poluat si nu stim ca eshte asa din cauza Noastra.. vrem Sa avansam doar in tehnologie.. Placerile noastre cu timpul vor distruge tot ce e mai frumos in orase.. Ne plac cainii ..si mie` imi plac.. dar cand vad atata mizerie din cauza lor (Si nu din cauza lor.. Ei nu au nici`o vina din cauza stapanilor..) Altha problema mizeria.. Avem in blocuri ghene de gunoi si totusi gunoiu sta langa ghena din ce cauza? ..? Avem cosuri de gunoi si totusi gunoaiele stau pe jos.. la sfarsitul scrisorii mele.. catre pimar.. l`am rugat sa creasca numarul cosurilor poathe asa.. Gunoiul nu va mai sta pe jos…Vreau sa termin acest comentariu cu o intrebare… Daca N O I Nu ne schimbam de ce vrem sa`i schimbam pe altii?

Lasă un răspuns

