Adevarat sau fals…

Imi cer scuze Oana  pentru intarziere dar… doar acum am vazut leapsa… Tks 😛

Despre ce este vorba in propozitie ? Trebuie sa povestesc  14 chestii despre mine, 7 adevărate, 7 false si aia 2 cititori pe care ii am trebuie sa recunoasca ce e adevarat si ce e fals… :)) 2 sau 1 cati or fi…sau 2 in 1… 😛

  1. Nu imi plac surprizele…
  2. Iau hotarari greu…dar cand le iau sunt definitive…
  3. Sunt geloasa si extrem de posesiva…acaparez omul cu totul… nu il las sa respire…
  4. Urasc sa citesc, mi se pare pierdere de vreme… mai bine ma uit la tv.
  5. Niciodata nu mi-am dorit sa fiu mireasa…
  6. Imi place sa vorbesc despre mine si despre ce simt…De aceea am incredere in oamenii.
  7. Nu imi place sa ma alint…si nici sa alint pe altii…
  8. Sunt foarte curioasa, imi place sa imi bag nasul peste tot…
  9. Visam sa devin  ziarista… am avut si cateva tentative…
  10. Sunt fan Formula 1 – tin cu Ferrari, sunt microbista -tin cu Real Madrid…
  11. Nu mi-e frica de intuneric,de tunete si fulgere, de bau bau…
  12. Nu sunt suparacioasa…
  13. Imi plac ploile de vara…si imi place sa merg desculta prin ploaie…
  14. Imi plac filmele de groaza…

Leapsa merge mai departe la Ade , la Iubi , la Cristina si la Cristi…

9 păreri la “Adevarat sau fals…”

  1. Mulţumesc că ai preluat leapşa 🙂 Şi acum, detectivul Oana intră în acţiune 🙂

    False sunt afirmaţiile: 1, 3, 4, 7, 8, 11, 14. Am ghicit? 🙂

Lasă un răspuns

