Un weekend nebun…

Si a fost ziua ingerasului… I-am pregatit o petrecere surpriza…(cat m-am chinuit sa il duc cu vorba ;))… 🙂

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

A doua zi ne-am dus la Poiana Brasov…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Acolo ne-am batut cu zapada si ne-am harjonit un pic… 🙂

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ne-am pozat apoi ne-am hotarat s-a mergem la patinoar…eu prima data pe patine… 🙂

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

La intoarcere ne-am pozat la Belvedere nu inaintea de a admira Brasovul 🙂

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A doua zi ne-am cocotat pe Tampa…

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Si ne-am intors acasa…Era 1 Martie si trebuia sarbatorit…Pacat ca unii s-au dus la munca 😛

Image Hosted by ImageShack.us

Sa si dormit pe alocuri… 🙂

A fost frumos…

9 păreri la “Un weekend nebun…”

Lasă un răspuns

