De la altii citire…

Mor dupa Margineanu…Tks Cristi.

Ada ca de fiecare data le zice bine … Ma bucur ca exista un loc unde te pot citi…

Desenele Copilariei organizeaza azi (e deja 23, nu?) o serata… La cat mai multe!

Imi place videoclipul Epilogue al Cristianei Raduta…Eu l-am vazut la Edi.

Florin intreaba ce e dupa moarte? Eu sper ca liniste…

La Ionutu e liber de aruncat cu pietre

Oana s-a reintors la pedalat.. la cat mai multi  kilometri…;))

Bine zis…Funny stuff la Jolie…

Cabral scrie despre asemanarile intre negrii si tigani! Un pamflet interesant. Va invit sa il cititi.

„Dumnezeu a aruncat o galeata cu apa. Probabil ca omul nu-si va trada natura si o va lua de la capat. Nu ne ramane decat sa ne bucuram ca o perioada vom fi mai modesti deci mai fericiti.” e un fragment din articolul lui Tudor Chirila.

Sa speram ca asa va fi…

Romanii sunt ipocriti… o stiam…Uzzy mi-a reamintit.

Acestea sunt articolele care mi-au atras atentia …

O saptamana frumoasa va doresc.

2 păreri la “De la altii citire…”

Lasă un răspuns

