A trecut ceva timp…

De cand nu am mai scris…

Sunt inca obosita…dar faptul ca urmeaza doua saptamani speciale ma mentine pe linia de plutire… Nu ma refer la Dragobete nici la 1 Martie nici la 8 Martie…O sa aflati la momentul potrivit la ce ma refer….

In anul care a trecut  pentru prima data mi-am asumat un risc  nefiindu-mi teama de esec…Stiu ca suna a la Coelho dar asa s-a intamplat… Nu a fost usor…Am reinvatat anumite sensuri ale unor cuvinte… dragoste, dor, imbratisare, a darui, a imparti … Am sfidat oarecum prejudecatiile celor din jur in ceea ce  priveste relatia noastra…(inca mai lucrez la capitolul acesta)…Am simtit ca traiesc dupa mult timp…

Am  I dreaming…?

Noapte buna omuleti….

2 păreri la “A trecut ceva timp…”

  1. Lasa prejudecatiile altora deoparte…daca am trai dupa cum vor altii.nu am fi fericititi niciodata…tu si andrei sa fiti fericiti e cel mi important…va pupic si sa fiti fericiti si iubiti-va multtttttttttttttttt :*

Lasă un răspuns

