Margherita…

Cristi, ce parere ai?

4 gânduri despre „Margherita…”

  1. Am asteptat o clipa,
    Te-am privit plecand
    Am incremenit o secunda
    Te-am vazut disparand…
    Stau inchis si zac
    Fara tine …
    Nu m-am asteptat
    Dar s-a intamplat
    Ai plecat.
    In urma privesc
    Incerc sa te zaresc,
    Dar nu e nimeni !
    De ce ai plecat?
    Suna telefonul,
    Esti tu,
    Sa raspund sau nu ?
    Imi zici doar doua cuvinte
    M-am reintors!
    Incremenesc asteptandu-te.

    Scuze pentru intarziere dar cam asta e parerea mea 😉

Lasă un răspuns

