Io mi-s…

Leapsa de la iubi

Sunt trista acum…
As vrea sa revina linstea in viata mea…
Pastrez dulci iluzii..
Mi-as  dori in soapta...
Nu imi place cand sunt singura…
Ma tem de mine…
Aud ce vreau in general…
Imi pare rau …poate o data…
Imi plac margaretele…aricii pogonici si Minulescu…
Nu reusesc sa inteleg de ce mi se intampla atatea lucruri in ultimul timp…si de ce oamenii pun pret doar pe lucrurile materiale.
Dansez … astept sa treaca perioada de doliu…caci am uitat sa dansez…
Cant … pai ce vreti sa descant?
Niciodata… nicicand? oricand?
Rar …spun ce simt…
Plang …de neputinta… de suparare… de dor…
Nu sunt intotdeauna deschisa…
Nu imi place de mine pentru ca …am asteptari prea mari de la lumea din jurul meu…
Sunt confuza cateodata…
Am nevoie de mama…
Ar trebui sa fiu mai rea…

Leapsa merge la cine trebuie… ;))

O părere la “Io mi-s…”

Lasă un răspuns

