Intrebari intrebatoare…

Sub forma de leapsa

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Sa fac cadouri…insa nu toate cadourile pe care le fac sunt pe bani… 😀

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

M-as gandi mai mult la mine…

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Da…pentru ca inca imi place ce fac…

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

Frecventati bazaruri sentimentale? Daca  da…va invit la cafeneaua din centrul Brasovului…

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

Ceva de bine sper, ca altfel ii voi bantui…Habar n-am sincer ;))

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

Eu as vrea sa fiu incinerata si risipita in vant sincer…daca nu se poate…sa scrie  lumea ce o vrea…

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Eu vroiam sa ma fac educatoare…:P

8. Ce ai face daca ai stii absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

Nu exista asa ceva…:)…As incerca sa ma bucur de ce am, sa iubesc cat pot, sa ma odihnesc cat am ragaz…

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

As vrea sa imi cunosc nepotii si ei pe mine…sincer…

10 . Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

Ti-e frica de moarte?

Si daca da de ce?

Esti pregatita?


Leapsa fiind mai morbida nu o dau mai departe…


2 păreri la “Intrebari intrebatoare…”

  1. Mi-a plăcut tare răspunsul cu „m-aş gîndi mai mult la mine” … Perfect fezabil, oare ce ne-o opri?

Lasă un răspuns

