Ce imi doresc in anul care vine…

Vali ma intreaba de planurile pe anul viitor…

Imi doresc sanatate, liniste si mult mai multa minte. 😀

Imi doresc sa iubesc si sa fiu iubita! Imi doresc sa inteleg mai bine si sa fiu inteleasa mai bine! Stiu ca nu excelez in comunicare.  Imi doresc ca iubi meu sa ia licenta…si sa se faca totusi mare! Sa ma tina cat mai des  in brate …pentru ca e atat de bine…

A…si sa nu il uit pe Denis…abia astept sa vina in tara sister cu nepotelul meu…poate vine anul care vine.

Ochelari noi si o geaca de piele…Si curaj sa merg la dentist. Si poate un serviciu nou.

E un singur lucru pe care mi-l mai doresc …dar nu o sa-l scriu aici… numai in momentul in care o sa se intample…

PS Imi doresc ca Nicoleta lui Florin sa se faca bine si sa ne vedem anul viitor la Roma…:). Visez la o vacanta la Roma…Poate o sa se intample in anul care vine…

Sa vedem ce planuri si dorinte pentru anul viitor au  Jolie , Ade , Iubi, Dada , Elena si brasovenii mei

6 păreri la “Ce imi doresc in anul care vine…”

  1. Am o mare dorinta si un plan: sa ne intoarcem in Romania! Si, bineinteles, sa fim sanatosi si sa fie intelegere in casa – ca restul vin usor usor 🙂 Amin !

    Va doresc tuturor implinirea dorintelor, sanatate, pace sufleteasca si iubire! Sa ne citim, auzim si, de ce nu, vedem la anul cu bine!
    Imbratisari!
    Dada

  2. Un An Nou fericit moni :* poppppppppppp si ce iti doresti anul nou sa iti aducaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! pop mare

Lasă un răspuns

