De pe blogosfera adunate…

Erica are nevoie de ajutor…intrati la Cabral sa cititi detaliile.

A fost ziua lui BAGHY… la multi multi ani Florine…! Sa ne traiesti!

A aparut videoclipul lui Smiley – Am bani de dat…via Monden

Omul Rau s-a mutat si ii urez bafta in noul lui proiect! O sa fac modificarea in blogroll…

Spania a castigat Cupa Davis! Ole! Asa ne povesteste Jolie.

Cristi iar m-a incantat cu o poezie frumoasa! Cristi o prezinta si pe Gabi Lunca…Foarte interesant articolul.

A fost miting in Bucuresti sambata…abia astept detaliile . Sper ca Domnul Lica va primi toate voturile! Sustine porcu’

„Există locuri şi timpuri/ Există porturi şi vînturi/ Pentru că noi suntem doar ape/ Şi dorul curge peste toate.” ” Mai mult gasiti la Ionutu. Frumoase amintiri…

Ade imi aduce aminte de Memoriile lui Eliade… Cat de mult mi-au placut…

Monden West ne povesteste intr-un editorial despre „cea mai fidela fata”… Pacat…

Andrei nu renunta sa faci ceea ce iti place. Nu mai fi atat de comod! Poti mai mult! Mai e putin timp zici?

Elenush intreaba care este cel mai ascuns secret al nostru? Al meu… nu am apucat inca sa ii zic…sunt doar un om care te iubeste enorm…!

Cam atat pentru azi si pentru saptamana asta. A cedat nervos calculatorul meu…;)

PS A si sa nu uit la multi ani Florin!

2 păreri la “De pe blogosfera adunate…”

Lasă un răspuns

