Dar…

Se simţea singură…atat de singură incât se hotarî să facă o plimbare în parc…Numai gândurile mai păreau să o bage în seama zilele astea…dar azi nici măcar ele nu mai prindeau contur… „Nu-i nimic” gândi ea…poate liniştea din parc o să mă ajute…

„Nu e nimeni pe stradă, ochii trişti să îmi vadă” murmură ea incetişor… „Nu e nimeni pe stradă să mă vadă plângând”…

Psssst…îi şuiera vântul in ureche…Psssst…Linişte ai vrut – linişte ai!…

„Dar…încercă ea să se scuze…”

Stai mai bine pe bancă…

„Dar plouă…”

Psssst…uită-te mai bine în jur…ţi se pare ca plouă…!? Timpul s-a oprit puţin pentru tine în loc…hai ştergeţi lacrimile…

„Dar…”

Draga mea…permite-mi ca azi sa îţi fiu partener de plimbare…aşa cum ţI-am fost partener 31 de ani…Şsssst…nu mai plânge pentru lucruri care nu merită… Oamenii au o vorbă…timpul dacă îl pierzi te pierde…E timpul să priveşti în adâncul sufletului tău…acolo există răspunsurile la întrebările nepuse… Acolo se găsesc adevarurile despre tine si despre viaţa ta…Trebuie doar să ai curaj…

„Dar…”

De data aceasta nu mai auzi nici un răspuns…

Lasă un răspuns

