Nu…

Nu te întrista, dragul meu,

atâta timp cât poţi iubi.

Eu nu sunt fericită, nici nefericită-

poate iubesc florile si marea

mai mult decât tine.

Poate urăsc minciuna şi nedreptatea

mai mult ca niciodată.

Pierdusem într-un timp cerul,

vândusem luna pentru surâsul tâu…

Freedom
Azi m-am regăsit

şi poate mâine te voi căuta pe tine.

Cine ştie dacă nu îţi voi afla din nou,

ochii catifelaţi,

mâinile puternice,

zâmbetul chinuit…


Adriana Bădiţă – Zbor Frânt

Ade …sper că nu te superi ca îmi permit să îţi recomand „Zbor frânt” 🙂

4 păreri la “Nu…”

  1. Nu, e frumoasa poezia.
    Numai ca ma intristeaza putin daca ma gandesc la mine…cand…
    mi se potrivesc versurile

  2. Mă bucur ca îţi place…
    Eu am primit cartea în avans de ziua mea…E o carte foarte sensibila, mă regăsesc aproape în toate poeziile…

  3. Nu ştiu aşa am simţit …E greu de explicat…În general mi se spune ca reuşesc să găsesc poezia potrivita, muzica potrivită, cadoul potrivit…Eu cred ca lumea mai şi exagerează, probabil o spun şi din complezenţă…

Lasă un răspuns

