Ce amintiri frumoase…

Ade mă întreabă ce amintiri din copilarie am eu… Hmmm…

1. Ciocolata de casă facută de mama… Era o bunătate…

2. Culesul viei…Ne strangeam tot familionul si cu mic cu mare (fiecare cum putea) participam la cules…de struguri…Apoi dădeam iama în livezile vecinilor…Toata operaţiunea se incheia cu un gratar mare mare …

Apoi aşteptam să se faca mustul…

3. Şotronul, Elasticul, Jocul de-a mama si de-a tata, Ţara ţara vrem ostaşi, Flori fete sau baieţi, Telefonul fără fir,Elefanţeii, Castel, Hoţii si vardiştii, Raţele si Vânatorii, V-aţi ascunselea, Prinselea, Rişca :D…si multe multe altele…Ne uita lumea pe afară…

4.  Cântatul în oglindă… 😀

E mult de povestit…şi am depaşit si numărul (2 x 2 :D) …:)

Merci Ade…Leapşa merge mai departe la : Andrei , la Cristi, la DaDa, la Jolie, la Omul Rau , la Ana Maria… la Daiana la Ionut si Oana … la Olix…Si la cine mai doreşte…:)

Ehehei…si când te gândeşti ca mâine poimâine îmbatrânesc…

14 gânduri despre „Ce amintiri frumoase…”

  1. 1. Valiza neagra si patrata din piele cu care faceam naveta: Focsani-Bucuresti vacanta de vacanta
    2. Casa bunicilor, balconul de pe care priveam afara sa ajunga umbra la masini ca sa pot iesi la joaca ( semn ca era ora 17.00 in plina vara :))
    3. Clasa 1 si cum imi puneam sortuletul in fiecare dimineata
    4. Cand am fost anuntata ca mami mi-a facut o surioara pe care o cheama Oana – repetam repetam numele Oana si suna atat de sec in capul meu :))
    5. Dimineata de sambata cu desene animate si duminica cu Abracadabra
    6. Gasca din fata blocului de la Bucuresti si cum ma simteam vinovata ca m-a vazut dna invatatoare stand pe afara in loc sa fac la citire 😛
    7. Toti baietii de care am fost indragostita la Focsani
    :)) oooohoooo si mai sunt!
    Frumoasa Leapsa MOni! Merci din inima!

  2. deci nu pot sa uit elasticul, caravana cu papusi de la etajul 4 din scara Adinei, statul pa malul Bahluilui pana tarziu, pe deal la derdelus iarna de veneam cu pantalonii bocna pe mine :))

    ps: tema asta cu negru e cam obositoare Margareto :-s si scrisul e tare mic….meine opinion:P

  3. Elasticul da ;))
    O sa o schimb si mie mi se pare obositoare dar merge la fix cu starea mea de spirit 😛
    Am gasit o solutie de compromis 😛

Lasă un răspuns

