Despre fotbal…aiureli…

Puiul meu care tine cu Rapidul poate citi aici un remember…Chiar si eu imi aduc aminte ce nebunie a fost in anul acela…Nebuni frumosi… 🙂

Nu stiu …Fotbalul romanesc mi se pare ca se zbate in propria neputinta…Da e frumos ce a facut Steaua …e frumos ce a facut CFR-ul dar nu suficient. Ne face sa uitam doar ziua de joi…O zi de joi neagra rau…

Vrem performanta…vrem dorinta…vrem ce a avut Rapidul in acea vreme… De ce fiecare data ne multumim cu putin…? 

Mda… momentan ne „hranim” cu amintiri…

3 păreri la “Despre fotbal…aiureli…”

  1. La noi, toate minunile tin 3 zile. Sper sa ma insel in ceea ce o priveste pe CFR. Desi sunt fan Steaua, in Europa tin (si) cu CFR.

    Dupa parerea mea, in maximum 3 ani o sa avem o echipa in semi-finalele UCL sau in finala UEFA. Daca suntem isteti, o sa ii cumparam asa cum au facut rusii prin CSKA si Zenit…

Lasă un răspuns

