Toamna mea…

Toamna te face melancolic si pesimist…Vezi cazul lui Baghy… Lasa mai Baghy ca nu-i bai…! Toate trec…

Hai sa va vorbesc despre toamna mea…Eu iubesc toamna, ma defineste…doar sunt nascuta toamna…(ne asteapta un chef la Bran in curand 😀 …)…Toamna imi aduce aminte de mama, de bunicul care, pe bune, parea parca desprins din Delavrancea stiti despre ce vorbesc, nu?…si de culesul viei…

Culorile toamnei imi plac…E perioada in care ma plimb eu cel mai mult… e perioada in care eu visez cel mai mult…e perioada cand eu ma simt ok in pielea mea…

Si eu sunt din cand in cand melancolica dar in cazul meu e de la varsta (ca si durerea asta de spate de altfel 😀 )

Stiti cine a cantat toamna cel mai bine? Nichita Stanescu… Muzica e deja in poezie…si Nicu Alifantis a stiut asta … De aceea am postat Emotie de toamna aici… 😉

O părere la “Toamna mea…”

Lasă un răspuns

