…Hăi…Hăi…

Cam aşa aş concluziona cele doua zile de la Cerbul de Aur la care am luat parte ca spectator…
Nici nu ştiu cu ce sa incep…Sunetul prost. Mi-au spart timpanele boxele alea si nici nu se auzea clar pe alocuri … Organizarea proastă…La intrare un Garcea cu aer superior…facea ordine in pur stil românesc…ineficient si arogant. Odata intrat la spectacol o adevarată aventură : găsirea locului…Erau mulţi „plasatori” dar si oamenii cu legitimaţii care erau ocupaţi sa îşi aşeze cunostinţele pe scaune…nesimţire pe fată. Lipsă de respect faţa de cei care au platit biletul. Spectatorii lipsiţi de reactie, zici ca era dat cu superglu pe scaune…Ca să nu spun că publicul roman nu este educat pentru spectacole…dacă accesul este permis pana la ora 19.45 apoi pâna la ora aia sa fie permis…Jumatate din recitalul lui Horia Brenciu l-am vazut printre piţipoance care erau ocupate să defileze să işi arate funduleţul, genţile, telefoanele şi ce mai aveau de arătat dar si printre oameni care faceau parte din staff-ul organizatorilor care se plimbau ca pe bulevard. Lipsă de respect faţa de cei de pe scena dar si faţa de cei care stateau cuminţi pe locurile lor…Cât despre concurs să spun ce mi-a placut…Nevena – Bulgaria…care a cântat melodia Andei Adam mult mai bine ca Anda :P…Biondo…3nity…Razvan Krivach…Miodio…. Seara a doua mi s-a parut cea mai puternica din concurs. Oricum mi se pare lipsă de respect şi în alegerea finaliştilor din 9 concurenti, patru din România…Dar ei ştiu…Prezentatorii aşa si aşa…Mi-a placut Elvin Dandel…Are dicţie buna.
Hai sa zic ce mi-a placut…Dupa cum se asteapta cei care ma cunosc nu nu …nu recitalul lui Banica mi-a plăcut…ci recitalul lui Brenciu. S-a simţit ca pentru el a fost ceva special…Un recital personal… S-a auzit bine…si a cantat bine. Septembrie luni…e deosebita. Videoclipul il puteţi vedea aici sau aici… Şi Ruslana m-a surprins plăcut. Banica a fost in nota lui…a ridicat toata lumea in picioare…daca vreţi să ştiţi ce si cum cititi la Dulapiorul .
Pe cine vad eu câstigator? Eu aş alege intre Biondo si Krivach…probabil ca vor imparţi fraţeşte premiile…:)

Scena Cerbului inainte de concurs
Scena inainte de concurs

Poze altădată…pentru că, calculatorul meu nu vrea sa recunosca USB-ul aparatului foto…
La sfârşit vreau sa pun si eu o intrebare pentru DaDa…că tot am povestit de piţipoance…cum trebuie sa ne imbrăcăm la un festival în aer liber aşa cum e „Cerbul de Aur”?

PS: e greu să scrii cu ş ţ ă î â…dacă am mai scăpat cate unul îmi cer scuze 🙂

5 păreri la “…Hăi…Hăi…”

  1. Bravo pentru diacritice! O să-ţi fie tot mai uşor, ai să vezi 🙂 Ba chiar aş face prinsoare că o să-ţi şi placă după un timp 🙂

    Orice s-ar zice, o limbă nu-i completă fără literele sale care sînt deosebite de cele ale altor limbi. Mai nou dau meditaţii la română unui străin şi caut în disperare pe internet texte diacritizate căci altfel elevul meu nu le poate citi şi înţelege corect … Nici măcar ziarele cu pretenţii nu-şi dau osteneala, de aceea îţi transmit felicitările mele 🙂

    În altă ordine de idei, mulţumesc pentru relatarea ta de la Cerb – nu sînt în Braşov, n-am avut cum să urmăresc, dar aş fi vrut să ştiu cum a ieşit 🙂

  2. Ştiu că o să îmi fie mai uşor cu timpul…Merci frumos pentru viziită… 🙂 De plăcut îmi place oricum…nu trebuie să treacă timpul.

  3. Moni, te poti imbraca dupa bunul tau plac. Eu as face in felul urmator: daca iti place un anumit gen de muzica si o formatie preferata canta la Cerb, m-as imbraca tematic, conform stilului muzical.
    Ca o chestie generala, intotdeauna optez pt jeansi, balerini / sandale, o geanta cross body ca sa imi lase mainile libere, si un top larg, tricou funky – de obicei tricoul preferat.

Lasă un răspuns

