Tu esti obsesia mea :)

Ade mi-a dat o leaspa (merci frumos) : trebuie sa scriu ce ma obsedeaza…

Pai ce sa zic…Nu stiu exact..probabil sa detin controlul asupra oamenilor din jurul meu… Sunt vesnic nemultumita , exigenta cer ca totul sa fie perfect… 😀 … Sa vedem : la munca…la fiecare banut sa ii stiu rostul(stiu contabila nebuna…) …Dupa cate stiu eu la capitolul asta de obsesii si frustrari scorpionul detine suprematia..Ii las pe ceilanti sa mai adauge daca se simt indreptatiti sa o faca…

Leapsa merge la Uzzy la Cristi la Andra la Andrei la Mirela si la iubiiii

Mi-e dor de tine…Mai e un pic…

8 păreri la “Tu esti obsesia mea :)”

  1. 😉 mersi de leapsa,insa sper sa nu te superi,dar nu mai practic leapsa cam de multicel :d ,sorry .am refuzat multa lume 😐

  2. nici bn n-am revenit si am o groaza de lepse…ms frumos pt eapsa, doua la nr din partea ta, dupa ce va citesc si imi revin in forma am sa fac si lepsele…pupic mare

Lasă un răspuns

