Blue blue…

Sunt zile cand astepti raspunsurile de la intrebarile nepuse…
Sunt clipe cand iti doresti sa ti se implineasca dorintele nespuse…
Zilele astea imi e imposibil sa fiu coerenta…nu imi vine sa cred ca a trecut un an…de cand mama nu mai e…Imi e tare dor de ea…Ea e singura care stia totul…nu trebuia sa ii zic nimic…Pur si simplu stia…

Mai ne bloguim cand o sa imi revin… Acum am inchis…Sufletul e la ora inchiderii…sper sa gasesc cheia cat mai repede sa il pot redeschide… Imi e dor…si imi e pustiu…

2 păreri la “Blue blue…”

Lasă un răspuns

