Sighisoara…oras medieval…

Va promiteam aici ca o sa va scriu despre mica escapada de la Sighisoara. Lasand la o parte faptul ca a fost puhoi de lume, multa galagie…a fost frumos. Am descoperit un oras cochet, ordonat si plin de flori la glastre… 🙂 Poze?…Hmmm e greu sa aleg…et voila…

Sighisoara1
Sighisoara2

Sighisoara3

Sighisoara 4

Sighisoara 5

Sighisoara 6

Sighisoara 7

Sighisoara 8

Am alergat o zi intreaga…am mers 6 ore cu trenul…am urcat in turn…am pozat italieni, am baut bere neagra…am ascultat peruanii stereo…am vorbit cu iubi la telefon…am capatat febra musculara…
Am facut multe poze. M-am pictat . Si am petrecut o zi intreaga cu 2 prieteni dragi. Cum sa nu fie frumos?

14 păreri la “Sighisoara…oras medieval…”

  1. eu cand am fost pe acolo era mai chill.. dar pacat ca nu prea se ocupa nimeni sa „modernizeze” orasul asa cum a fost cu Sibiul 🙂

  2. Avem niste poze similare de la Sihisoara….adica am luat cadre ff asemanatoare 🙂
    Eu le-am facut mai incoace, intre 20-24 august.
    Super oras intr-adevar.


Lasă un răspuns

