Ce mai simt?

Ma intreba azi cineva eu ce am mai facut…Ce mai fac? Ce mai simt?
Ma simt bine … si am incredere ca totul va fi bine…Nu stiu asa imi zice inima…Indiferent de ce se va intampla in viata mea sunt impacata cu mine insami ca am avut curajul sa imi deschid inima si sa o las sa iubeasca si sa primeasca iubire….
Nu am mai facut asta de mult: nu m-am mai legat de mult de cineva, nu m-am mai apropiat de nimeni… De gheata, asa am fost… Etapa mea glaciara (asa se zice, nu? ) a durat 6 ani! Sase ani risipiti…pentru ce? Asa am crezut ca ma apar de suferinta…Credeam ca daca iti pui sufletul in palma … devii vulnerabil. Acum am invatat ca daca ai incredere devii mai puternic…

Si acum nani frumos 🙂

Si ma alinti ma alinti ma alinti…

Lasă un răspuns

