O persoana deosebita…

Asa mi se pare Anca Parghel.  Am citit un interviu cu ea in Viva si am inceput sa o admir si ca om nu numai ca artist. E deosebita ca om, geniala ca artist. Simpla…modesta…asa cum e un artist adevarat. O persoana plina de viata si mereu cu zambetul pe buze. Nu ai zice ca sufera de o boala atat de necrutatoare. Nu mi-a venit azi sa cred cand am citit pe Monden despre asta, credeam ca a depasit momentul… Ii urez multa sanatate si sper sa se stranga banii de care are nevoie. Conturile in care se pot depune bani sunt:

Cont lei: RO30INGB0000999901012954
Cont euro: RO73INGB0000999901012956

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

