Ne-a topit de tot orasul…

Herastrau1

Caldura mare monser la capitala…Nu as fi crezut niciodata…Daca ar fi sa ma gandesc bine cel mai placut loc din capitala  vara este sub dus;) . Si in bratele lui iubi…:* Chiar daca trebuie sa facem dus dupa dus. Nu inteleg cum rezista lumea acolo. Poate ca sunt eu mai putin obisnuita pentru ca sunt de la munte, dar este infernal, 51 de grade la soare. Am ales sa ne ascundem de soare in Cismigiu, in Herastrau …am stat la umbra pe banca si am dormit…:P Dar a fost liniste si pace…Departe de probleme lasate pe malul Dambovitei cu o zi inainte…Numai cu iubi meu…

Herastrau2

Herastrau3

 

 

5 gânduri despre „Ne-a topit de tot orasul…”

Lasă un răspuns

