Hai sa mai si radem ;))

Doi barbati casatoriti stau de vorba:
Nu stiu ce sa ma mai fac! De cate ori vin acasa, dupa ce
am baut, sting farurile, opresc motorul si imping masina in
garaj. Imi scot pantofii, urc scarile cat pot de incet, ma
dezbrac in baie, ma strecor in pat si, cand cred ca am
scapat, nevasta-mea se scoala si incepe sa tipe la mine!

In mod evident, procedezi cat se poate de gresit! Eu
opresc masina chiar sub geamul dormitorului, trantesc
portiera, fac galagie pe scari, imi arunc pantofii in
dulap, sar in pat, imi frec mainile de fundul nevesti-mii
si-i spun:

 „Ce zici de una mica?”. Si ea intotdeauna se
 preface ca doarme!


Dupa ce a terminat facultatea un tanar aratos nu a reusit
sa gaseasca de lucru. Nu avea bani si chiria trebuia platita.

I-a venit o idee geniala!
A scris pe usa locuintei sale cu litere mari:

In pat: 100 euro; Pe canapea: 50 euro; Pe podea: 25 euro.

O batranica trecand prin fata usii  s-a oprit si a citit anuntul.

S-a grabit acasa, si-a scos toti banii  economisiti si s-a grabit

inapoi la locuinta tanarului. Cand a ajuns i-a dat toti banii tanarului.

Vazand- o pe batranica, tanarul s-a simtit jenat
la inceput dar totusi a numarat banii: 100 euro!

A sarutat-o pe batranica si a intrebat-o: -In pat nu-i asa?

Zambind batranica a spus: –
Nu fii naiv… DE PATRU ORI PE PODEA!!!


Bula vine la Marioara in vizita cu un buchet enorm de flori. 
Se aseaza ei la masa, discuta, totul e numai lapte si miere  …

Dupa masa, Marioara se ridica incet …, se dezbraca … se aseaza pe pat …  Bula … scumpule, … aahh … uite-o, asta este pentru florile tale .. 
Marioaro, dar era suficienta si o vaza …


Bula, proaspat insuratel, inocent, tanar si la trup curat,

se duce la tat’su si-l intreaba: 
Acu ca m-am insurat, ce am de facut ? 
Mai draga, vezi ca nevestica e si ea tanara, ia-o’ncet!

Dai si tu diseara doua ciocane, da’ mai cu mila ! 
Se duce Bula acasa, ia un ciocan din camara si buf-buf!
doua ciocane fetei, o lasa lata! 
A doua zi, iar la tata: 
Si’acu ce-i mai fac ?! 

E, acuma trebuie sa se simta si ea bine! Te duci si-i dai
si tu doua limbi, da finutz ma sa se simta si ea iubita ! 
Se duce Bula in piata, ia o limba de vaca de vreo 2 kile,
ajunge acasa, buf-buf doua limbi nevestei, o lasa lata!… 
Gata tata, zice Bula a treia zi, I-am tras doua limbi
de-o sa ma pomeneasca ! Si’acu ? 
Bravo ma, hala! E, de’acu va cunoasteti! Du-te si
da-i si tu doua ciocane mai indesate sa vada ca esti barbat 
Bula fuga acasa intra in camara dupa ciocan ! Nevasta
disperata, ridica mainile si striga: 
Nu! Mai bine o limba !… 


McGregor moare. Vaduva ridica o piatra funerara cu
inscriptia „Odihneste-te în pace!”. Apoi afla ca
decedatul si-a lasat toata averea bisericii. Drept care pune
sa se graveze înca un rînd: „Pîna vin la tine!”…


De ziua logodnicei, un scotian îi ofera acesteia o
caseta goala, spunîndu-i: 
Scumpo, îti doresc multa imaginatie.

 

Cum indraznesti sa ma abordezi asa? Ma cunosti de numai
5 minute si deja imi faci avansuri. Trebuie mai intai sa ma cuceresti. 
Atunci sa ti-o traga Napoleon sau Baiazid!


Cearta inte soti. Ea: 
Si daca iti inchipui ca am sa ma duc sa stau la mama te
inseli! Am sa o aduc pe ea sa stea cu noi!


Un tanar invita o tanara la dans
Domnisoara, se poate?…
Desigur, dar mai intai sa dansam.


Un mos spune catre babuta sa:

Draga mea baba, am o ultima dorinta inainte de moarte. Sa mai fac o data sex cu tine.
Bine, spuse baba sfioasa. Dar inainte de asta trebuie
sa-ti spun ca am un defect. – Care? intreba mosuletul?

Nu mai am par la duduie!

Nu-i nimic! spuse mosul. Pana iti creste tie parul, mi se scoala si mie.

 


 Bai, Ioane, cum te poti apara de SIDA? intreaba Gheorghe. 
 Pai simplu. Iti pui un prezervativ… 
 Cum? Tot timpul? 
 Nu! Eu il dau jos cand ma pis si cand ma fut.

 

O blonda se duce la spovedanie la manastire, la maica stareta.
Maicuta, am pacatuit si vreau sa fiu iertata!
Da’ ce-ai facut, fiica mea? zise stareta.
Pai… m-am lasat „violata” de 20 de barbati timp de trei zile!

Ce trebuie sa fac ca sa fiu iertata?

Te duci acasa si mananci cate 20 de lamai în fiecare zi, timp de trei zile!
Dupa cele trei zile vine blonda la maica stareta.
Maicuta, am fost iertata?
Nu!
Pai… atunci, de ce-am mancat lamaile alea?
Ca sa-ti dispara zambetul ala de pe fata!

 

I : Ce face o blonda cu ochii inchisi in fata oglinzii ? 
R : Vrea sa vada cum arata cand doarme.

 

I : Cum afli ce culoare au chilotii unei blonde in mini ?
R : O intrebi cati ani are tac-su. Ea va ridica din umeri

I : Cum descrieti o blonda inconjurata de o multime de idioti ?
R : Flatata. 


Un om se chinuia sa-si repare masina, dar nu stia ce are
de nu merge. Un pusti se apropie de el si ii spune:
Neeneaa, io stiu ce are masina!
Du-te ba acasa!, spuse omul si continua sa-si admire masina.
Peste catva timp vine iar pustiul:
Neeneaa, io stiu ce are masina!

Du-te ba acasa si spune-i asta lu ma-ta!
Apoi omului ii vine ideea sa asculte ce zice copilul ca
poate tacsu o fi mecanic si stie.Peste vreo ora vine iar
pustiul:
Neeneaaa, io stiu ce are masinaa!
No zi ce are ba mucosule!
Ii, ii stricaata

 

O părere la “Hai sa mai si radem ;))”

Lasă un răspuns

