Vorbe care nu vor sa se spuna…

Cum sa iti dai seama ce simte EL…pentru tine…Unde sunt raspunsurile? In ochii lui verzi …In atingerile lui blande?  Sau in mangaierile lui provocatoare ? …Cand te tine in brate ?…Sau cand te saruta ?…Stiu ar fi mai usor sa iti spuna…Dar daca nu se poate ?  Mi s-a spus ca gandesc prea mult sa fac o pauza…Dar ce sa fac? Asta e firea mea…sunt femeie…Stiu ca noua ne trec multe lucruri prin cap …cateodata absurde…dar daca nu primim raspunsuri? Creierul nostru nu se odihneste de fiecare data cand e obosit…:) Stiu acum (daca sunteti barbati) o sa imi spuneti ca niciodata nu ne multumim cu raspunsurile pe care ni le dati…:)) Si atunci o sa gasim un cuvant pe care sa il intoarcem pe toate partile…  Uffffff…complicat.

PS Azi am de rezolvat o leapsa…:) Si vreau sa fac si tarta;)

PPS: Later edit Maine leapsa …si tarta nu am gasit capsuni 😦

 

Lasă un răspuns

