Departe de lumea dezlantuita…

Am fost plecata…departe de casa, undeva intr-un loc frumos. Intr-un loc in care inseamna acasa pentru iubi meu…Desi sambata a plouat pe unde am fost in final a fost frumos…Lumea s-a purtat frumos cu mine, m-a alintat, mi-am potolit pofta de mici…Am aflat lucruri despre cand era el mic… 😉 A fost interesant….Amfost si la Pitesti…un oras linistit si frumos. Ne-am plimbat….m-am urcat in Piata Rosie parca sus pe fantana arteziana…am vrut sa stam la alta fantana arteziana , fantana de langa teatrul din Pitesti, dar ne-a certat nenea politistul si am plecat, ne-am plimbat apoi prin parc si am vazut si nuferi. Apoi am fost la Complexul Muzeal Golesti dar nu am apucat sa ll vedem pe tot…Si intr-un final am ajuns la Bucuresti, eu in patul lui Andrei de la camin, Andrei la serviciu…Azi ca e deja 0.00 voi pleca acasa…ca nu-i asa joaca Romania ;)) a inceput Euroooo… Hai baietii! Macar pe francezi sa-i batem sa le mai scada din nasuc, pentru ca sunt niste increzuti.

Multumesc pentru weekend…si data viitoare o sa am grija la sant;) Poz(n)ele sunt la iubi al meu in telefon 😛

 

 

 

 

2 gânduri despre „Departe de lumea dezlantuita…”

  1. eheee, v-ati distrat…. :* :*
    daaaa…nu i-am batut pe francezi dar cel putin am reusit sa nu primim nici un gol… 😀

Lasă un răspuns

