Nu stiu…imi tuna si fulgera…

Nu stiu ce e cu mine in ultimul timp cu mine. Nu imi mai gasesc locul in pielea mea…Sunt nemultumita …vreau din ce in ce mai mult, terorizez oamenii din jurul meu, plang din orice …ma cert… (ma) plang…si iar ma cert…Nu stiu daca am ratat pe cineva…Nici blogul asta nu imi mai place azi am vrut sa il sterg de 2 ori… Poate sunt doar obosita, poate imi e doar dor… poate…poate… nu stiu…imi tuna si fulgera.

Whatever… 

Later…am facut o plimbare pe jos , am vorbit cu iubi meu si a mai trecut…:)

3 gânduri despre „Nu stiu…imi tuna si fulgera…”

  1. oricine mai are zile din astea..cel putin mine mereu mi se intampla…dar blogul lasa-l in pace, nu=l sterge ca o sa-ti para rau apoi…e frumos, si e pacat sa il stergi. popppp mareeee

  2. Asa o sa fac…ma uit pe chestiuta mea de pe perete cu morala de munca saptamanala…La vineri scrie: Era si timpul, Incep sa ma simt mai bine =))

Lasă un răspuns

