Ina….ina…

Am furat la uZZy melodia de mai sus …Eu am vazut-o pe Elena cantand-o si la Danut SRL. Nice :)… A sunat bine…

2 păreri la “Ina….ina…”

  1. 🙂 Elena „rulzZz” nu degeaba sunt mandur ca sunt moderator pe forumul ei oficial,si de accea am facut acea tentativa de video,pentru ca,mie personal imi place muzica armaneasca,si mai ales cantata de Elena,pentru c ami s epare ca aduce un strop de tinerete unei muzici vechi,frumoase de altfel,cat despre Gica Coada…e „seriful” la ei ;).si am vazut-o pe la toate emisiunile,si peste tot pe Elena,o admir…dar na,nu are rost sa mai intru in detalii 😛

Lasă un răspuns

