Aberez?Normal…:P

Cateodata viata iti ofera mici clipe de fericire maxima… Este pacat sa nu profiti de ele la maxim si sa le lasi sa treaca. Nu trebuie sa pierzi momentul…Trebuie sa ai doar inima deschisa…

V-am spus ca imi place sa fac surprize si mai nou ca imi place sa ma surprind facand lucruri pe care acum 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ani nu le-as fi facut si pe care in urmatorii 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nu cred ca le-as fi facut…:) V-am spus ca urasc garile ?… Am ajuns sa le urasc iubesc…V-am spus ca imi place sa ma alint? V-am spus ca mi-am luat un ragaz si am reinceput sa ma bucur de soare…de un zambet…? Sigur am vrut sa va spun si nu am gasit momentul…:)

Acum fug la nani…ca tot doua ore dormite am in ultimile 36 de ore.

Aici ma prosteam…Nici asta nu stiati;))

 

4 păreri la “Aberez?Normal…:P”

  1. Deci e foaaarte tare poza! :))
    Si da, lucrurile mici conteaza cel mai mult in viata. Alea mari mi se par mai putin importante…

Lasă un răspuns

