Chiar si dragostea moare…

Urban s-a gandit sa scrie un post legat de motivele care distrug dragostea…

Din experienta mea…pot zice ca cel mai rau lucru e sa iti modelezi personalitatea conform dorintelor si placerilor partenerului…Am trecut prin asta…Ajunsem sa imi cenzurez atat de mult trairile si sa ma cenzurez pe mine incat ajunsesem sa nu ma mai recunosc…Inca mai urasc persoana care devenisem…si am ramas cu cateva „sechele” pentru ca in perioada aceea m-am inchis si in mine, m-am retras in carapacea mea…Si acum imi este atat de greu sa vorbesc despre ce simt…Noroc ca mai citesc cate un post pe ici pe colo si imi vin in minte ganduri si intamplari trecute . Lucruri care le-am trait, le-am simtit…Parca asta se numeste  fluxul memoriei involuntare…Camil Petrescu? Pana intr-o zi cand nu am mai putut 🙂 Nu are nici un rost sa te schimbi pentru partener, asa cum mi se pare un act de egoism din partea partenerului sa iti  ceara sa te schimbi…Asta nu e dragoste…Dragostea nu e egoista…Anumite lucruri se schimba intr-adevar…nu contest, dar trebuie sa eviti sa te modelezi dupa partener.

Alte motive ar mai fi: lipsa de incredere , lipsa de comunicare, gelozia care e generata de neincredere si probabil de nesiguranta, posesivitate excesiva care sufoca…incapatanarea dusa la extrem…

PS: Cat despre „tu esti jumatatea mea” mi se pare o tampenie…Eu sunt o pesoana intreaga(la minte probabil ca nu =)) ) si imi trebuie o persoana intreaga langa mine…Si cel mai important pentru mine e sa fie langa mine, sa il simt ca e acolo…

 


 

O părere la “Chiar si dragostea moare…”

  1. Foarte semnificativ ce ai scris cu atat mai mult cu cat scrii din experienta. Intr-adevar aceste lucruri se intampla in multe familii intrucat se bazeaza pe niste mituri. Mitul ca in casnicie o persoana tb. sa o schimbe pe cealalta si ca partenerii tb. sa depinda exclusiv unul de celalalt, fiecare fiind doar 2 jumatati, impreuna formand intregul si ca nu mai tb. sa existe nimic care sa apartina doar unuia ci totul este comun. Nu sunt de acord cu aceste idei, cred ca fiecare partener tb. sa-si pastreze demnitatea si identitatea, nu e nevoie sa se dilueze intr-o personalitate comuna. Asa ceva nu exista. Iubirea este o relatie profunda intre 2 personalitati distincte. Cred ca miturile aste sunt folsite de sotii egoisti care vor sa-si impuna controlul exclusiv asupra celuilalt si pt. a-si dezvolta egocentrismul.

Lasă un răspuns

