E straniu…e normal?

Ma incearca un sentiment straniu …De ce straniu?…Pentru ca nu credeam ca poate sa mai apara cineva in viata mea care sa  imi tulbere linstea…Sa ma faca sa ma topesc la simpla lui mangaiere…sa ma fac sa imi simt sufletul trasarind la simplul apel al telefonului …Sa ma faca sa urc in tren si sa uit de toate si toti… Sa ma faca sa ma simt mai frumoasa… Imi place cum ma alinta…Nu imi place cand ma supara(dar si eu sunt cateodata insuportabila)…dar impacarea e dulce…  Zici ca sunt o pustoaica de 16 ani …Dar daca as fi avut 16 ani ar fi fost simplu…

3 păreri la “E straniu…e normal?”

Lasă un răspuns

