Aiurea…in tramvai…

Doua zile in aceasi stare…e un record chiar si pentru mine…Azi am fost imposibila … Azi sunt imposibila …Chiar si mie imi este greu sa ma suport…Ca sa nu mai spun ca atitudinea asta nici nu m-a ajutat cu nimic (poate doar la munca ca nu am ridicat ochii din calculator si am lucrat in draci ) …am tipat la toti…m-am certat cu toti…iar seara mi-a pus capac … whatever… 😐

Hai noi sa fim sanatosi …o sa imi afund capul in perna si o sa visez la o zi cu soare… Ma gandesc sa il ascult pe nenea de mai jos…

Si maine va fi o zi mai buna! Iar sufletul meu a prins ora inchiderii… dar o sa deschidem…trebuie 😉

PS Nu am blog pe wordpress ca sa imi plang de mila … 😐

PPS Tare bancul cu piticii Urban 😉 cu pitici pe creier n-ai ? 🙂 Ca m-au vizitat unii zilele astea…Dar eu i-am aliniat..1 2 3 si…noapte buna 😛

PPS Iubi te astept in gara?

 

Lasă un răspuns

