Nu-i nimic…?!

Ma simt rau psihic, un rau care ma afecteaza si fizic…Nu am chef de nimic …Nu sunt chiar la pamant…pentru ca instictul de supravietuire si puterea mea de lupta ma tine pe linia de plutire…Am pierdut o parte de echilibru odata cu moartea mamei anul trecut dar nu am stiut ca o sa fie atat de greu… Stiam ca o sa imi fie greu…dar nu chiar atat de greu… Stiam ca o sa preiau o parte din indatoririle ei…si stiu , ca stia si ea lucrul acesta , de aceea s-a luptat atat  de mult ca sa traiasca…dar nu a mai putut , boala a invins… Imi este atat de teama ca o sa cedez la un moment dat si simt ca asa o sa o dezamagesc…Pe ea, pe mine…pe toti cei care se agata de mine. Chiar si acum cand scriu imi rog lacrimile sa imi curga  pentru ca sa imi alunge tristetea si dorul…Dar ele se incapataneaza sa stea in coltul ochiului sfidator…Asta e…nu imi ramane decat sa strang din dinti si sa merg mai departe…

 

 

 

A inceput sa si ploua…Sufletul meu a ajuns la ora inchiderii…o sa deschidem maine… 🙂

 

 

 

 

8 păreri la “Nu-i nimic…?!”

  1. hey, stiu ca esti puternica si vei reusi sa duci totul la capat…poate treci printr-un moment mai delicat, dar asta nu inseamna canu o sa poti trece peste…si nu uita ca ai prieteni care iti sunt aproape si te sustin….
    sunt alaturi de tine :hug:

  2. stiu si stiu ca in primul rand ma pot baza pe mine…dar chiar si eu am slabiciuni:D

  3. totul va fi bine… ziceau cei de la Hi-Q , dar nu aceasta piesa se potriveste pentru aceste momente.
    Viata merge mai departe…

    Asculta aceasta piesa. Eu zic ca se potriveste… ce zici ?

  4. i just want to hug you Margareto :* Puterea vine din noi si trebuie sa nu ne pierdem increderea in ceea ce putem face 😀

  5. hey Moni, nu fi trista, poppp mareee si sa ai incredere in tine…totul va fi bine si nu lasa momentele triste sa te darame :kiss:

  6. @urbanreality…merci pentru melodie :*le zice bine LeAnn… totul va fi bine cat tine de mine lucrul asta…
    Margareto asa e, pup myry :*…
    … azi e soare sa vedem …

Lasă un răspuns

