Bun si rau …la inceput…

Pentru ca eu imi exprim foarte greu sentimentele si nu prea povestesc despre ce mi se intampla, ma gandeam sa gasesc metoda de a o face totusi… Ma gandeam ca as putea sa scriu despre ce a avut bun sau rau ziua care a trecut… O sa incep cu ziua de azi… Sa vedem… bun …azi nu mai m-am certat cu tata, am stat civilizati si relaxati la masa si am mancat, am discutat…friptura de miel mi-a iesit comestibila… 😀 (ioi si cat m-am mai stresat)…rau… inca o sarbatoare fara mami (mi-e dor de ma seaca… 😦  ) dar stiu ca a fost alaturi de mine de acolo de sus, iubi nu a fost cu mine dar ne-am auzit la telefon (am trecut la ‘rau” pentru ca nu puteam sa trec la „bun” – dar inteleg de ce nu a putut fi)… nu am sunat pe nimeni(nici macar pe ale mele surori)… am vrut sa fiu singura nu stiu de ce asa am simtit 😦 …

Cam atat pentru inceput…ma duc la nani…trebuie sa ascult de un prieten care mi-a transmis „sa ma odihnesc bine noaptea ca sa pot visa ziua ” … 🙂 …Si o melodie de final… 😛

2 gânduri despre „Bun si rau …la inceput…”

  1. sper ca dupa ziua de astazi esti mai bine Margareto :* Si scuze if i intruded somehow 😛
    Stai linistita…eu nu ma cert cu ai mei in zilele in care nu ma intalnesc cu ei…altfel e inevitabil :))

    *hugs*

  2. 🙂 merci margareto, au fost frumoase ultimele 2 zile chiar daca m-am trezit cu o falca in cer si una in pamant.

Lasă un răspuns

