Cheia…pe care ti-am dat-o aseara… :)

Aceasta este leapsa mea de botez primita de la Urban Reality tks 😉  …Ce chei port la mine?

Sa vedem…:)

Am asa : 2 chei de la intrare in casa, cartela de la intrare , 1 cheie de la cutia postala, 1 cheie de la serviciu si o cheie care nu mai stiu de unde este ;)) (probabil de la vechiul sediu)…Un breloc cu numele meu…(pentru a nu mai lua alte chei din cui…si a lasa lumea blocata in casa 😀 ) si un breloc de la iubi al meu… Si mai e o cheie…se stie la cine 😉

Leapsa merge mai departe la unuzero , la jolie, la Ingerasu’ meu la myry si la curcubitator .

Lasă un răspuns

