Zambete…

Zambet

Sotul catre sotie: „Ai vazut-o, draga, pe tanara aceea care zambea la
mine?”
Sotia: „Nu-i nimic iubitule si pe mine m-a bufnit rasul cand te-am vazut
prima oara…”

La barbier

Barbierul, taindu-l pe client de vreo doua ori, incearca sa discute cu el:
– Ati mai fost la noi mai inainte?
– Nu, mana mi-am pierdut-o la razboi.

In sala de asteptare

In sala de asteptare trei barbati stau cu sufletul la gura. Iese moasa si
il felicita pe primul:
– Felicitari aveti gemeni!
– Doamne, ce coincidenta, eu chiar lucrez la Minessota Twins…
Dupa o ora iese aceeasi femeie si spune celui de al doilea tatic:
– Incredibil, aveti tripleti!!!
– Nu pot sa cred, ce coincidenta, eu lucrez la 3M Company.
Al treilea lesina.
– Ce s-a intamplat, intreaba moasa?
– El lucreaza la 7UP…

Lucrare de licenta

Iepurasul isi facea Lucrarea de Licenta si tare mai era minunata toata
padurea…
Curioasa, vulpea, apare in zona si il intreaba:
– Ce faci iepurasule, despre ce scrii tu acolo…
– Am inceput lucrarea de cercetare despre cum este mancata vulpea de catre
iepuras..
– Hahahaha…pai cum o sa manace un amarat de iepuras o vulpe, poate
invers…
– Cercetare stiinfica vulpeo, daca nu crezi te astept deseara la
vizuina….
Dimineata, padurea uimita de mirare…………. in fata vizuinei pielea
vulpei era intinsa la uscat…
Curios lupul, apare si el la iepuras si il intreaba:
– Despre ce scrii tu acolo iepurasule ?
– Sunt la cercetarea propriu-zisa din lucrarea de licenta, studiez cum e
mancat lupul de catre iepuras….
– Hahahahahah… cum o sa manance un amarat ca tine un lup mare si tare ca
mine ?
– Asta e cercetare stiintifica serioasa, daca nu crezi ne vedem deseara la
viziuna…
Dimineata stupoare mare in toata padurea… pielea lupului era intinsa la
uscat langa cea a vulpei…
Nemairezistand, ursul o apuca si el spre iepuras si il intreaba:
– Despre ce mai scrii tu acolo iepurasule ?
– Sunt deja la concluziile cercetarii in care demonstrez cum e mancat ursul
de catre iepuras….
– Hahahahahahaha hohohohoho……ce tot spui pricajitule …cum o sa
manance un mititel ca tine un urs mare ca mine ?
– Nu crezi ? Aceasta este o cercetare stiintifica, nu e o gluma..vino
deseara la vizuina si ai sa te convingi…
In dimineata urmatoare toata padurea era socata……pielea ursului cu
bucatele de carne sfasiata pe ea, era intinsa la uscat langa cea a lupului
si cea a vulpei…
Dupa cateva ore, cand lighioanele padurii se raspandisera care incotro…
Razand, iepurasul iesi din vizuina de gat cu leul care
ii spuse:
– Ai vazut iepurasule ? Ce iti spuneam eu… ? Tema nu conteaza, ci
coordonatorul…

Am putea taia porcul ?

Maine aniversam 30 de ani de la casatorie, am putea taia porcul ?
– De ce, raspunde sotul, doar nu e vina lui….

Casatorit ?

In spital este adus un tip cu o fractura craniana. Sora medicala
completeaza fisa si intreaba:
– Casatorit ?
– Nu, am avut un accident.

Soacra-mea e ca ziarul

– Soacra-mea e ca ziarul
– De ce, stie atit de multe noutati ?
– Nu. Apare zilnic !

Pup si …

Un gând despre „Zambete…”

Lasă un răspuns

