“…Daca iti doresti o inima: apleaca-te si culege-o!”

Pierduta in ganduri...… M-a pus pe ganduri un post citit ieri aici …

… De cele mai multe ori te obisnuiesti greu sa iti placa cineva,  fara de care, mai tarziu , nu mai poti trai…Eu m-am obisnuit….recunosc…asa cum recunosc ca imi e si teama , pentru ca a trecut ceva vreme de cand mi-am deschis inima…si am facut loc unui sufletel in ea… De ce teama?  Mi-e teama sa ma deschid in fata lui …Sa nu sufar…sa nu sufere…Sa nu fiu dezamagita… sa nu il dezamagesc… Teama de iubire s-ar traduce asta?  Nu stiu…nu ma pricep atat de mult la cuvinte… Stiu ca e nevoie de timp ca sa dispara teama asta…si ca e un proces de autosugestie… Mai stiu ca trebuie sa spui intotdeauna ce simti ca sa pastrezi ceea ce iubesti…Asa cum stiu ca unele lucruri nu sunt facute ca sa fie exprimate in cuvinte…

 

2 păreri la ““…Daca iti doresti o inima: apleaca-te si culege-o!””

  1. Cam orice poate fi explicat in cuvinte (daca ti le alegi cum trebuie) – insa explicatia nu poate fi simtita pe masura intensitatii trairii … desi atunci cand am citit Umbra Vantului, scrisoarea de dragoste trimisa intre cei doi indragostiti n-a fost departe de ceea ce probabil au simtit …

    adela a scris o dubla-explicatie chiar daca ea nu vrea sa recunoasca asta, vrea ca acele cuvinte sa ajunga la el ….

    Singurul sentiment al confesiunii l-am incercat aici (insa e ceva mai diferit)
    http://tenebre.wordpress.com/2008/02/08/4-secunde-5-simturi-3-zambete/

  2. ^Ai dreptate. Recunosc.
    I-am dat explicatia aia cu speranta ca-i va tremura mana pe mouse cand o va citi, ca inima va incepe sa-i bata tare, ma va cere de sotie, vom face 5 copii si vom trai fericiti pana la adanci batraneti.

    Prima data ma gandisem la un porumbel-voiajor dar mi-am dat seama ca e mai ok sa-i transmit mesajul prin blog-ul meu.

    Scuze off-topicul.

Lasă un răspuns

